Administrativ assistance

tid til at fokusere

Administrativ assistance

At drive virksomhed i dag kræver at man kan afsætte tid til udarbejdelse af dokumentation, indberetning af data og meget mere – alt sammen for at kunne opfylde de mange regler, som gælder på netop din virksomheds område.

Jeg har mange års erfaring med at løse sådanne opgaver, og tilbyder min assistance på timebasis, så du kan frigive tid til at kunne fokusere på din virksomheds kerneområde.

Eksempler på udførte opgaver:

– korrigering af bestående tekster i info-materialer, hjemmesider
– udarbejdelse af tekster til hjemmesider
– udarbejdelse af tekster til brochurer
– udarbejdelse af personalehåndbog
– oversættelse af brochurer: dansk, tysk og engelsk
– ajourføring af kundedatabase
– udarbejdelse af affaldsplan i henhold til ny bekendtgørelse
– kontrol og ajourføre BBR
– udarbejdelse af vejledning for “Arbejde med stoffer og materialer” i
henhold til ny AT-Vejledning

Andre opgaver – spørg for tilbud.

Jeg har også mulighed for at udføre mindre transportopgaver
i egen bil (van). F.eks. værktøj, reservedele, dokumenter.

Om mig

Jeg har mange års erfaring inden for transport, salg, uddannelse og rekruttering.

Jeg udfører opgaverne på timebasis med momsregistreret CVR-nummer.

Få en uforpligtende snak med mig

Udvalgte referencer

B.Sc.Mech.Eng.

Jeg vil gerne dele oplevelsen jeg havde af Arne i den rekrutterings proces jeg var en del af som ansøger. Dagen efter jeg havde sendt min ansøgning til jobbet, blev jeg kontaktet telefonisk af Arne, efter Kl. 16:00.
Tiden blev ikke spildt, Arne var velforberedt og fik i løbet af telefonsamtalen afklaret de væsentligste punkter i jobbet, så som rejseaktivitet, løn forestillinger osv. Arne mestrede hele ansættelses forløbet igennem at skabe en positiv og behagelig stemning, så der kunne fokuseres på det væsentlige.

Efter ansættelsen har jeg været i kontakt med Arne hvor han har ringet og været forbi min arbejdsplads for at sikre sig alt gik som det skulle.
Jeg anser Arne som top professionel i rekrutterings branchen.

 

/Jörg Leitner, Mechanical Engineering. B.Sc.Mech.Eng.

Process Engineering A/S

Jeg har samarbejdet med Arne i perioden 2004 – 2013. Han var, som ansat i et rekrutterings- og vikarbureau, leverandør af personale til både administrationen og produktionen i de virksomheder, hvor jeg arbejdede. Arne er i besiddelse af et fremragende menneskekendskab og kan hurtig sætte sig ind i en virksomheds kultur og holdninger. Han har formodet på en professionel og loyal måde, at komme med de rette kandidater, uanset om det var til faste eller vikar stillinger. Det har været en fornøjelse at samarbejde med Arne, og jeg vil klart anbefale ham til andre.

 

/Dorte Mohr Carstensen, HR Ansvarlig, Process Engineering A/S

Valmont SM A/S

Jeg har i 2013 arbejdet sammen Arne omkring rekruttering af en indkøbsassistent til min afdeling. Arne er altid velforberedt og velorganiseret som samarbejdspartner, og det har været en positiv oplevelse at arbejde sammen. Jeg er meget tilfreds med kandidaten som gør det rigtig godt i mit team. Tak for din måde at være på Arne og jeg vil ønske dig held og lykke fremover.

Venlig hilsen
Morten

 

/Morten Højsager, Purchasing Manager, Valmont SM A/S

Dansk Ventil Center A/S

Jeg har tidligere brugt Arne ved ansættelse af kontorpersonale. Han har hjulpet mig med 3 ansættelser i vores interne salgsafdeling, og alle 3 medarbejdere er fortsat hos os, og den først ansatte af disse har 5 års jubilæum næste år. Jeg har været yderst tilfreds med samarbejdet med Arne og vil klart anbefale ham til andre.

 

/Michael Brinch Sørensen, Managing Director, Dansk Ventil Center A/S

Mink-Bürsten ApS

Mink-Bürsten ApS har udvidet aktiviteterne og ansat flere projektledere, ud fra kandidater som Arne som recruiter havde fundet til os.
Inden han begyndte at søge kandidater til os, satte han sig grundigt ind i vores kultur og produkter, og snakkede med de øvrige ansatte.
Jeg deltog i Arnes interview med en af hans kandidater. Det var en positiv oplevelse.
Undervejs i udvælgelsesforløbene holdt han mig godt informeret, og fulgte senere flere gange op på ansættelserne.

Arne har et godt menneskekendskab og udviser stor tillid og loyalitet, er seriøs og arbejder professionelt på en behagelig men også humoristisk måde.

Jeg vil meget gerne anbefale Arne til andre.

 

/Claus Dall, Managing Director Scandinavia, Mink-Bürsten ApS

KVIK-FLYT A/S

Arne Lauritzen har siden september 2020 assisteret mig med administrative opgaver. Et samarbejde, der fortsætter.

Opgaverne i KVIK-FLYT er bl.a. opdatering af systemer, opdatering af personalehåndbog samt af tekster i bestående blanketter og dokumenter, oversættelse til tysk og engelsk, deltagelse i interne informationsmøder og forberedelse af medarbejdersamtaler.

Arne er nem at kommunikere med, er humoristisk, udadvendt og positiv.

Han er loyal, fleksibel, tager ansvar, holder alle aftaler, og han har en stor alsidig erfaring. Han har en stor passion for sprog, herunder korrekturlæsning samt udarbejdelse af tekster.


/Thomas Mikkelsen, KVIK-FLYT A/S

Dansk Fundering A/S

Arne har hjulpet flere gange med at finde kvalificeret personale. Arne er god til at finde kandidaterne med den rette faglighed. Men vigtigst af alt også den rette personlighed og indstilling. Tak for kandidater og behageligt samarbejde – Held og lykke fremover.

De bedste hilsner Kasper

 

/Kasper Henningsen, direktør, Dansk Fundering A/S