Telefon: 20 24 10 03
E-Mail: info@connecting-people.dk
Ring til os på: 20 24 10 03

Rekrutteringsprocessen

Efter grundig research:

  • honorar aftales samt evt. garanti på rekrutteringen
  • oplæg udarbejdes indeholdende beskrivelse af jobbet og kravene
  • annonce udarbejdes og spredes via internettet, jobportaler, osv.
  • databaser tjekkes for egnede kandidater
  • ansøgninger vurderes
  • der gennemføres telefoninterviews med potentielle kandidater
  • der gennemføres omfattende personlige interviews med kandidater, der skønnes at være egnede
  • hvis egnet, gennemføres evt. personlighedstest
  • der indhentes fortrolige referencer, hvor især personligheden drøftes
  • de 2-3 bedst egnede kandidater præsenteres skriftligt for kunden, og kunden vælger, hvem der ønskes til samtale
  • efter ansættelsen følges der op hos både kunde og kandidat efter 1, 3 hhv. 6 måneder

Under hele processen sendes korte status-informationer til kunden.

Du bestemmer selv, om du ønsker at få din virksomhed markedsført i forbindelse med søgningen, eller om du ønsker, at den skal være anonym.